بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمردر ایران | بیمه لاکچری در اصفهان |09132014878
بیمه عمر پاسارگاد در اصفهان| بیمه عمر و سرمایه گذاری در اصفهان

استعلام آنلاین بیمه عمر پاسارگاد

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۱۰ ق.ظ

بنر

استعلام بیمه عمر پاسارگاد

 

 

استعلام بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر پاسارگاد بیمه نامه‌ای است که پوشش‌های بیمه‌ای را به همراه سرمایه گذاری ارائه می‌کند، به این گونه که فرد با پرداخت مبلغ حق بیمه نامه نه تنها پوشش‌های بیمه‌ای دارد بلکه در پایان مدت قرارداد بیمه‌ای، مبلغ سرمایه گذاری شده و اندوخته بیمه‌ای به خود فرد در صورت در قید حیات بودن بیمه شده و در صورت فوت بیمه شده به ذینفعان وی پرداخت می‌شود. یکی از اولین اقدامات قبل از خرید بیمه نامه، استعلام بیمه عمر است. یکی از بیمه نامه‌های مطرح در بیمه‌های عمر بیمه عمر پاسارگاد است که در ادامه به توضیح نحوه استعلام بیمه عمر پاسارگاد می‌پردازیم.

 

فرم استعلام بیمه عمر پاسارگاد

 

 

فرم استعلام بیمه عمر پاسارگاد در واقع پرسشنامه‌ای است که فرد متقاضی برای خرید بیمه عمر با تکمیل اطلاعات مورد نیاز می‌تواند جدول محاسبه بیمه عمر پاسارگاد را بر اساس شرایط مورد درخواست خود از شرکت بیمه دریافت نماید. در واقع استعلام بیمه عمر پاسارگاد یک پیش نویس از بیمه عمر شما می‌باشد که فرد می‌تواند با رویت مبالغ پرداختی و پوشش‌های بیمه‌ای و اندوخته نهایی بیمه نامه خود را مشاهده نماید.

 

نحوه استعلام آنلاین بیمه عمر پاسارگاد

 

استعلام آنلاین بیمه عمر پاسارگاد


برای این که به صورت آنلاین استعلام بیمه عمر پاسارگاد را دریافت کنید، اطلاعات زیر در سیستم از شما خواسته می‌شود که باید وارد نمایید:

 
نام و نام خانوادگی بیمه گذار و بیمه شده

 

 

برای استعلام آنلاین بیمه عمر، باید نام و نام خانوادگی فرد بیمه گذار و بیمه شده به صورت کامل در این قسمت وارد شود، البته این قسمت برای استعلام بیمه عمر پاسارگاد الزامی نیست.


شهر محل سکونت

 

 

در این قسمت محل سکونت فرد بیمه گذار  باید وارد شود.


شماره همراه و یا ایمیل

 

 

برای زمانی که اگر نیاز به مشاوره تلفنی داشته باشید، مشاوران ما می‌توانند بر اساس مشخصات وارد شده در بیمه نامه با شما تماس گرفته و مشاوره لازمه را به شما ارائه می‌کند.


سن بیمه گذار

 

 

این مشخصه از اطلاعات الزامی برای استعلام بیمه عمر است، چرا که سن هر فرد از مهمترین عواملی است که می‌تواند در سرمایه گذاری فرد و داشتن برخی از پوشش های بیمه ای موثر باشد، باید حتما در زمان استعلام بیمه عمر پاسارگاد وارد شود. در بیمه عمر پاسارگاد نباید مجموع سن بیمه گذار و مدت بیمه نامه بیشتر از ۷۰ سال باشد.


حق بیمه پرداختی بیمه عمر

 

 

در این قسمت فرد حق بیمه‌ای را که تمایل دارد به صورت سالانه پرداخت نماید باید کند. حتی اگر شما بخواهید که حق بیمه خود را ماهانه پرداخت کنید باید در این قسمت مجموع ۱۲ ماهه این مبلغ وارد کنید.


نحوه پرداخت حق بیمه عمر

 

 

مشخص کردن نحوه پرداخت حق بیمه در زمان استعلام آنلاین بیمه عمر پاسارگاد،نحوه پرداخت حق بیمه می‌تواند ماهانه، سه ماهانه، شش ماهه و یا سالانه باشد.
مدت قرارداد بیمه عمر می تواند ۵ تا ۳۰ سال باشد، با توجه به قانون بیمه عمر پاسارگاد نباید مجموع سن بیمه شده و مدت بیمه نامه بیشتر از ۷۰ سال باشد.


درصد افزایش حق بیمه

 

 

چنانچه بیمه شده بخواهد که سرمایه گذاری که می‌خواهد انجام دهد توجیه اقتصادی داشته باشد و از لحاظ سرمایه گذاری ارزنده باشد می‌تواند حق بیمه سالانه خود را به صورت افزایشی انتخاب کند. معمولا برای بیمه نامه‌های عمر افزایش ۵ تا ۱۰ درصدی پیشنهاد می‌شود.


شغل بیمه شده

 

 

مشخص کردن شغل بیمه شده برای برخورداری از پوشش ازکارافتادگی و معافیت از پرداخت مهم است. فرد باید شغل خود را صادقانه بیان کند و در صورت تغییر شغل هم باید به شرکت بیمه این تغییر را اطلاع بدهد.

 

مشاهده اندوخته بیمه عمر پاسارگاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • فروش بیمه عمر در اصفهان

استعلام آنلاین بیمه عمر پاسارگاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی