مدارک و شرایط دریافت خسارت
جمعه, ۲۰ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۵۳ ب.ظ
مدارک و شرایط دریافت خسارت
اگر در طول مدت داشتن بیمه عمر پاسارگاد به خسارت خوردهاید باید حتما به شرکت بیمه اطلاع داده و مدارک زیر را به شرکت بیمه پاسارگاد ارائه نمایید، البته شرایط اعلام خسارت در موارد مختلف ،متفاوت میباشد. مرحله پرداخت خسارت در هر کدام از پوششها بعد از بررسی و تایید خسارت، پرداخت خسارت به صورت چک میباشد.
↵مدارک و شرایط لازم برای خسارت فوت
- کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه بیمه شده (متوفی)
- اصل بیمهنامه عمر پاسارگاد و دفترچه های اقساط بیمه عمر
- نامه اعلام خسارت توسط ذینفعان بیمهنامه
- اصل و کپی برابر اصل جواز دفن
- شرح حادثه ای از فوت و یا حادثه اتفاق افتاده
- اصل و کپی برابر اصل خلاصه رونوشت وفات
- کپی کل صفحات باطل شده شناسنامه بیمه شده
- کپی کارت ملی باطل شده بیمه شده
- کپی برابر اصل شناسنامه ذینفعان بیمهنامه
- اگر ذینفعان بیمهنامه وراث قانونی هستند، ارائه گواهی انحصار وراثت
- اگر فوت در اثر حادثه باشد، شرح کامل نیروی انتظامی
- اگر فوت در اثر حادثه رانندگی باشد که وی در رمان حادثه راننده باشد، ارائه گواهینامه رانندگی بیمه شده
- اگر فوت در اثر بیماری باشد، ارائه کلیه مدارک تشخیصی و درمانی و ارائه گزارش پزشک معالج درباره نوع بیماری و شرح درمان انجام گرفته
↵مدارک و شرایط لازم برای خسارت بیماری
- اصل بیمهنامه عمر پاسارگاد
- اعلام خسارت اولیه به صورت شرح بیمه شده از روند تشخیص و درمان
- ارائه کلیه مدارک پزشکی و بیمارستانی
↵مدارک و شرایط لازم برای خسارت نقص عضو
- اصل بیمهنامه عمر پاسارگاد
- ارائه رادیو گرافی از عضو صدمه دیده
- تکمیل فرم گواهی پزشک معالج به انضمام مدارک پزشکی مربوطه
↵مدارک و شرایط لازم برای خسارت هزینه پزشکی ناشی از حادثه
- اصل بیمهنامه عمر پاسارگاد
- اصل صورتحسابهای هزینههای انجام شده
- ارائه گزارش پزشک معالج مبنی بر علت صدمه و معالجات انجام شده
منبع :https://www.bimetime.com/blog/life-insurance-pasargad/